Sunday, September 07, 2008

Equipment Testing @Singapore !!!!



























































































Erm dah 3 kali gua pegi Singapore tahun nih..This time around, kena pegi testing pulaks..4hari gua kt sane.. Kerje punye pasal kan, xper lah, everything ditanggung hehe. Gua xsempat pegi mane2 pon. Time testing tuh mcm2 pulaks problem nyer, so paling kuat pon gua naik LRT pegi orchard Road. Lepak kt Peninsula Excelsior hotel, dkt dgn Peninsula plaza. So bleh la gua usha2 carik guitar. xder yg menarik pulaks...Last time gua pegi dah berkenan dah dgn guitar PRS SE, yg flaming double cut tuh..INgat nk pegi angkat, sekali sudah abis daaa isk isk..

Aper2 pon, kalau bab2 berjalan company hantar nih - gua set jer. Tapi missed my mambang soo much lah kan hehe =P

No comments: