Friday, May 01, 2009

Dinner @ Q-Ba & CHeng Ho




























Da week after Annual Dinner (Oh entry pasal Annual Dinner, nanti gua citer later-tgh kumpul2 gambar performance yg lawa2 nih hehe), kitorang beramai2 ker Restoran Cheng Ho at wangsa maju. Restoran nih, owner dier Amy Search. Kt situ speciality dier halal chinese food lah. Sedap2 lauk2 dier, yg paling gua suke was ketam dier, butter prawn dier, tongkang jepon...mmg layan !!!





























































Went to Q-Ba, on da last week of jammin sessions. Me n erlina had a pact, kitorang kena belanje each other posh dinner, before kitorang finish jammin session. First, Elly belanje gua dinner kt Prego, Westin..da next week pulaks kt Q-Ba. Gua ader letak gambar2 poser kitorang kt Q-Ba. Plus dah lame xisap Cuban Cigar. Sangat layan, n oh yeah - gua baru tau Elly is NOT ALLERGIC to asap CUBAN CIGAR hehehe =)

No comments: