Thursday, May 03, 2007

EYE On MAlaysia !!!!

I had a long weekend baru2 nie. Ambik cuti on monday (30/04/2007), so dapat ler cuti for 5 straight days. Pening gak. Ari nie baru masuk kerje, memanjang jer tido lewat for da past 5days, hari nie kena bangun awal gak. Betul la kater org, xleh cuti lame2 nanti pening, and malas nak buat kerje.

5 Days punyer holiday, gua xbuat aper sangat pun. Apart from melepak di rumah, settlekan aper yg patut-urusan bank, road tax, insurance...Pegi gak aa shopping. Pastue pegi Eye On Malaysia with Aleem n K-Yun.

Best aa naik Ferris Wheel tue, xder la sebesar London Eye, tp ok la. Kitorang naik time malam. Xder la nampak semua benda kt KL nie, kater gelap kan. Istana budaya pun satu, aper salahnye bukak lampu bangunan diorang tue, baru la lawa sket. Kitorang pun tgk da laser and water show kt Tasik Titiwangsa nie.

Since kerajaan malaysia kasi RM700 utk beli buku, dan bleh deduct income tax, so gua baru2 nie beli la buku sket2..Gua beli buku "Holy Blood Holy Grail" and "Blues Guitar for Dummies" - so lepas2 nie, gua xbleh la claim yg gua bosan xtau nak buat aper kt rumah, bleh membaca, menambah ilmu pengetahuan sket.

Bulan May & June nie byk betul kenduri2/functions yg gua kena attend, gua kasi list down sket: -

  1. 5/5/07 - TECHNIP punyer annual dinner kt KL Convention Center
  2. 12/5/07 - Hackean Wedding Reception @TTDI Community Hall
  3. 19/05/07 - Fir KMYS Wedding Reception - Gombak kot..Kad xsampai lagi
  4. 27/05/07 - Siang - Ben Hasri & Johanna Wedding Reception - Subang
  5. 27/05/07 - Malam - Caon & Raihan Wedding Reception - Dewan SUK Shah Alam
  6. 2/6/07 - KAlai Engagement Party - xleh pegi, sbb kena pegi Alor Setar
  7. 2/6/07 - Caon & Raihan Wedding Reception - Alor Setar, Kedah
  8. 3/6/07 - Zamir & Wani Wedding Reception - Alor Setar, Kedah
  9. 17/6/07 - Hafez & Aza Wedding Reception - KElana JAya
Uish, penat la berjalan..xper2 meraikan kawan2 yg hendak berkahwin sumer.

So dis saturday - TECHNIP Annual Dinner & Dance 2007 !!!!


















No comments: