Sunday, January 04, 2009

Happy New Year 2009 !!! Aktiviti melawat Baby kengkawan =)





























Selamat Tahun Baru 2009 !!! Sebelom kiter cakap2 pasal tahun baru nih, gua nk citer pasal aktiviti gua pada 01.01.2009. Gua pegi melawat baby kengkawan gua. Baby Aleem, Baby Pijin, n also Baby Kalai. Dah ler ber 3 nih satu rumah subang dulu, same ngan gua gaks aa..Baby2 diorang pon sebaya, baby kalai sempat gaks lahir on da 31st Dec 08. Gua memulakan perjalanan ke rumah Aleem kt subang, tgk Rayyan Haiqal, pastuh kitorang berkonvoi ke prince court Spital, tgk anak Kalai pulak. Baby kalai namenyer Imran. Pastuh pulak, ke rumah Pijin kt Tmn Cempaka, tgk baby dier yg bernama Muhammad Hadif Faiq. Lastly...kitorang sumer had dinner kt bora ombak. Diorang sumer bawak stroller sumer lah..kater dah ber baby masing2 kan.

As for New Year tahun 2009, byk gaks benda2 baru yg akan melanda diriku ini, antara nya: -
  1. Berumur 29 tahun. Tahun dpn dah 30 siott !!! hahaha
  2. Nk bertunang
  3. Nk kawen
  4. Nk masuk rumah baru
Hopefully sumer benda2 di atas berjalan lancar lah, InsyaAllah. Looking forward gaks nk berfamily nih hehe.. As for azam tahun baru 2009 - nk make sure kerje kuat2, nk jadi a better person dari tahun 2008.

To u guys out there, Selamat Menyambut Tahun Baru 2009. Semoga korang dimurahkan rezeki, dipanjangkan umur, dibahagiakan selalu hendaknya =)

No comments: