Saturday, July 12, 2008

Pameran Pengantin & Promosi Kerje Kawen 2008 !!! hehe =P

































































for those yg mungkin terkejut beruk/ gelak berguling2 membaca entry ini - rileks lah bai, gua bukan mau kawen bulan depan lah hahaha =P

Since dah ader all these exhibitions nih, gua pegi jer lah bawak mambang jalan2. Setau gua mane ader ekspo2 mcm nih before dis kan (Or kalau ader pon, mase tuh gua belom berminat lagi kot nk pegi haha). The Pameran pengantin was held @Mid Valley exhibition center while Promosi kerje kawen plak kt Kompleks Kraf, Jln Conlay.

So pegi Pameran Pengantin nih - mcm2 jenis booth ader lah. Yg paling gua berminat is booth2 wedding photography nih la. Diorang nih buat duit gila2 bai dgn all these wedding pics. End products diorang (i.e. Album kawen, frame gambar etc). Rates pon menarik gaks aaa (Bleh bengkok bai tgk rate diorang hehe). Standard lah - gambar2 kawen kenangan seumur hidup kan..Tp bai, gambar2 yg diorang ambik mmg lawa - kalau lu x ensem skali pon, bleh jadi lawa lah dlm album gambar tuh hehe...

As for Promosi kerje kawen plak - byk la baju2 pengantin, pelamin, goodies (i.e. barg nk bagi for guests mase reception). MCm2 lah skang nih. Zman yg org kurang nk kasi bunga telor dah..diorang prefer kasi sumi, nata de coco, jelly2, chocolates sumer. n bekas2 yg diorang letak tuh sgt cantik n comel gaks aaa....

it was my 1st experience attending benda2 mcm nih, n surprisingly i enjoyed my time jalan2 ekspo kawen nih. Especially dapt pegi dgn mambang plak tuh..Lagi ler best hehe =P

No comments: