Saturday, August 04, 2007

Kenduri Weekend Part 12 !!!!!

Before gua pegi kenduri Adniz & Khalid @TTDI Community Hall, hari nie gua pegi carik Hardcase utk Telecaster yg dipinjam daripada Iskandar. Since Tele tue ader gig bag jer, and gua takut ler aper2 jadi kt tele nie, baik gua carikkan Hard Case. So pegi Bentley dgn Fbi ari nie. Bentley tgh sales plak tue..So dapt la hardcase dgn harge RM260, selepas diskaun 10%. Apart from dat, try gak da new Fender HighwayOne 2007, uish giler sedap..diorang jual RM3.75k. Memikirkan gua dah pesan Epiphone (Either WHITE Les Paul Custom OR Zakk Wilde Camo Les Paul) fr Acap yg tgh kerje kt Korea, so terpaksa ler melupakan hasrat utk membeli guitar HighwayOne nie isk isk...Kena tunggu Budget Tahun Depan plak aa



















Khalid & Adniz Wedding Reception-TTDI Community Hall
Selepas mereka bercinta selama 11 tahun (Diorang kenal mase Form 4 kt KYS MElaka, pastue KMYS Lembah Beringin, pastue pegi Oversea, balik kerje) - akhirnya sampai ke jinjang pelamin jugak akhirnya-Alhamdulillah. Ramai la kengkawan yg datang, Mizan chaletmate gua yg dah lame xjumpe, jumpe ari nie..wife dier dah pregnant 8 bulan dah. Gua ader ambik gambar sket2 la..

To Adniz and Khalid - Selamat Pengantin BAru !!!!




















No comments: