Saturday, July 28, 2007

Tagged !!!!

Just because of dis HOTTIE jealous gua pegi shopping Jakarta and Bandung, guk kena tag la plak..

This time around, pasal weird stuff about me..

Weirdo Fact#1 - Gua xmakan buah2 tempatan sangat. I mean, epal, tembikai, starfruit..err buah2 imported makan la, tapi when it comes to durian, manggis, rambutan, ciku, langsat or whatnot-mmg gua xmakan. Sejak dari kecik lagi. Tapi kalau buah2 tue dijadikan jus, itu minum aa..sedap tue. Pelik kan, kalau buah tue in its physical form mmg xmakan aaa..People always cakap yg i xmerasa nikmat dunia sbb xmakan buah2 tue, esp Durian aa. Tp nak buat camne..

Weirdo Fact#2 - i like to menghias my workstation hahaha !!! BErsepah tue biasa la kan, kater kerje..sure penuh drawings, specs, buku sumer atas meja, but i keep a small portion of the desk utk letak2 brg2 yg comel dan lawa. Gua tampal semua tiket2 konsert, theaters yg penah gua tgk starting mase gua start kerje. And Recently,i bought a few musical instruments miniatures fr Bandung. I even got Frame Gambar Family, souvenirs yg kwn2 kasi..To be honest, xramai yg suker menghias workstation di office hehe..

Weirdo FAct#3 - Maybe for women dah biasa kot kumpul receipts, Guys jarang la. Tapi gua, mmg kumpul semua receipts, so dat gua bleh keep track dgn aper yg gua belanja sumer. BUkan aper, xder la dok pening pikir duit abis kt mane kan..Kumpul resit agak pelik utk guys aa

Weirdo FAct#4 - i only iron my clothes ONCE a week !!!! Gua selalu akan gosok baju every saturday or Sunday, and kalau gosok baju/seluar, i would gosok semua baju2/seluar2 yg nak dipakai da following week. Senang la, bleh bangun tido lambat sket, sbb baju sumer dah gosok kan..Gua rase nie pelik, sbb usually people akan gosok awal2 pagi before pegi kerja.

Weirdo FAct#5 - Lauk lunch yg Routine, Ayam, Sayur, kuah2, and air kosong. I can live with dat. SOme people mcm bosan kalau makan benda yg same hari2. I dun mind at all hehe...

Erm not dat weird gak kan?? hehehe...

Ari nie pegi kenduri kawin cousin, esok nak pegi kenduri farahida plak ...Kenduri Kawin Weekend lagi. Esok la gua post some pics yer =)

No comments: