Sunday, March 04, 2007

Da Kenduri Kawin Weekend !!! - PART 1

1st March 2007 - 2 Tahun di TECHNIP. Thursday, belanje opismates kt Kg Baru. Pastue on Friday, had dinner @TGIF with Ms.Hottie and Ms.Cutie-SengaL. Kitorang ader deal, masing2 kena belanje for "Working Anniversary" utk setiap tahun. Hari tue Ms.Hottie belanje makan Italian kt MOussandra (her one year in TECHIP), so dis time around, dah 2 tahun gua kt TECHNIP -turn gua plak belanje. PAsnie Ms.Cutie-SengaL plak la, erm..kena katok dier nie habis-habisan nie hehe =P

MArch and April 2007. Byk sehh kenduri kawin/majlis bertunang yg gua kena attend !!! Gua kasi list down sket: -
  1. Ziha & Fahmi - Kuantan, Pahang (03/03/07)
  2. Mr.Shaipul & Ani - Seksyen 20, S.Alam (04/03/07)
  3. Idnin, adik Mr.Firdaus - KDE, Ampang (11/03/07)
  4. Mr. KZ (da INTEL guy) - Sg Merab, Bangi (11/03/07)
  5. Majlis BErtunang - Mr.Aleem & Ms.K-Yun - Batu Kikir, Negeri Sembilan (17/03/07)
  6. Mr.HArish Mirza (i.e. Singh) & Wawa - Seremban (31/03/07)
  7. Mr.Asyrul & Dila - S.Alam (Dila's reception) (31/03/07)
  8. Mr.Asyrul & Dila - Pord Dickson, Negeri Sembilan (ASyrul's reception) (07/04/07)
KAlau bleh gua akan cuba try attend la. Sbb ader member2 SMAKL, KMYS and UNITEN- rase bersalah la plak x attend nanti..

Weekend nie gua pack sehh !!! Yesterday, gua pegi Kuantan - Kenduri kawin Ziha. Day trip sehh !! Member mase Uniten dulu. Kenal mase join bakti siswa. Gua kena jadi driver, sbb Min and KakFiza xbiasa drive jauh2. So dgn menaiki kereta kelisa Min yg comel itu, gua telah drive all da way from KL to Kuantan. Rumah Ziha nie, dkt Jln Jerangan-Jabor, da alternative way to Terengganu. Ramai gak yg datang all da way from KL - Elly, Shita, Shikin Perin, Erniza. Sampai kuantan dalam pukul 1 ptg.

Lepas kenduri, pegi Teluk Cempedak - lepak2 tepi pantai jap. Pastue balik KL.

Malam, Razak (Shell Nigeria) buat kenduri tahlil kt CHeras. So pegi la CHeras plak. Sampai jer all da way fr Kuantan, siap2 terus pegi Cheras la plak. Lepak2 dgn Razak n Shariman sampai pukul 1 pagi.

Hari nie, pegi kenduri Sepul plak, kt Seksyen 20 S.Alam. Opismate, xkan la xpegi. Ramai gak member2 opis yg attend..

Although penat berjalan, penat makan nasi minyak - tp ok la, dapat berkongsi kegembiraan dgn kawan2 yg Naik Pelamin nie...CONGRATS 2u guys!!!!


































2 comments:

No Angel said...

jgn lupa amik gambar asyrul and dilla byk2 then post kat blog kau nih. tq..cheers

JoE AdzriL said...

No problemo beb!!! =)