Monday, December 04, 2006

PErformance @Uniten Jamm Fest 2006!!!!

Dah lame gua nak dapat video nie. Abg ipar Caon yg record mase kitorang main kt UNiten Jamm Fest, somewhere on March kot. Kitorang dapat jemputan, sbb tahun 2004, kitorang menang Jamm Fest tue. Ader la kenangan mase zaman2 Uni dulu beb..
Band kitorang nie name dier SUNDANCE, haa pelik x? Camne bleh dapat name tue, itu kena tanye Acap la. Kitorang punye Ketua kumpulan la. Macam name shampoo kan? hahaha =P Dulu, bandmates..Acap, Manjit, Kalut, Waraque and Abu. Sbb ari tue, dapat jemputan main..Waraque dgn Abu, xleh datang - ader hal. So kitorang panggil Caon dgn Ekman main dgn kitorang. Bukan ramai pun yg main band satu batch. Muke2 yg same jugak.
Malam tue kitorang main 4 lagu la. "Menanti Sebuah Jawaban" by PAdi, "Pride and Joy" by SRV, "Begitu Indah" by Padi and "GErhana" by M Nasir. Sbb performance tue la, kitorang dapat jammin, setelah sekian lame tidak berjumpa. YEr la, lepas belajar..so semua org dah kerja, sukar dihubungi, ader yg bercinta plak-lagi la hilang hehe. So ke"KANTOI"an tue mmg ader la. Kalut lari beat mase 1st song lagi, nasib baik bleh ikut balik. Gua plak lupe licks mase Lagu "Begitu Indah" hahaha..lawak betul. Tapi aper2 pun, gua rase kitorang had fun la macam tue.
Smalam gua try guna Windows Movie Maker, try la edit2 sket video clip. Letak title, credits sumer. Akhirnya jadi jugak clip nie hehe. GUa buat clip lagu "GErhana" la, itu jer yg gua rase Rock sket hahahaha =P Dah upload kt dalam You.tube, so ader la gua letak kt blog nie, utk sesaper nak tengok.
To Acap, Kalut, Caon, Ekman & Manjit, gua nak ucap TErima KAsih kt korang byk2. Surely i had great time performing with u guys sumer. U guys really ROCK sehh !!!



No comments: